شهرداری تهران بیلبوردهای علی کریمی را جمع کرد / خبرگزاری مهر: کریمی به فرهنگ نذری توهین کرده بود
کد خبر: ۳۴۸۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۶

بیلبوردهای علی کریمی که به عنوان سفیر یکی از برندهای آرایشی و بهداشتی نصب که در سطح شهر تهران نصب شده بود توسط شهرداری جمع آوری شد.مهر نوشت: پس از اهانت علی کریمی به شعائر حسینی، تصاویر او در تبلیغ یکی از برندهای آرایشی و بهداشتی در بیلبوردهای شهر تهران، توسط سازمان زیباسازی و اداره کل ارشاد استان تهران جمع آوری شد.
تصاویر او به عنوان سفیر یکی از برندهای آرایشی و بهداشتی در شهر نصب شده بود.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین