وزیر ارتباطات: خط تولید مشترک ماهواره خیام را با روسیه راه اندازی خواهیم کرد / نسخه دوم، سوم و چهارم این ماهواره را به شکل مشترک خواهیم ساخت / تاکنون ۳ تا ۴ بار از این ماهواره سیگنال دریافت کردهایم
کد خبر: ۳۴۸۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹
وزیر ارتباطات گفت: تاکنون ۳ الی ۴ بار از ماهواره خیام سیگنال دریافت کردیم، خط تولید مشترک ماهواره خیام را با کشور روسیه راه اندازی خواهیم کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بسته ۲۰۰ گیگ بایت اینترنت برای خبرنگاران فعال میشود.به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، در حاشیه جلسه هیات دولت عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت: بسته ۲۰۰ گیگی اینترنت برای خبرنگاران فعال خواهد شد.
وزیر ارتباطات گفت: تاکنون ۳ الی ۴ بار از ماهواره خیام سیگنال دریافت کردیم، خط تولید مشترک ماهواره خیام را با کشور روسیه راه اندازی خواهیم کرد.
مهمترین اظهارات زارع پور به شرح زیر است:
خط تولید مشترک ماهواره خیام را با کشور روسیه راهاندازی خواهیم کرد.
برای پرتاب ماهواره خیام بیش از ۴۰۰ ساعت جلسه با طرف روسی برگزار شد
نسخه دوم، سوم و چهارم ماهواره خیام را به شکل مشترک خواهیم ساخت.
خط تولید ماهوارههای این چنینی بطور مشترک با روسیه راهاندازی خواهد شد.
امکان ساخت ماهوارههای با دقت ۱۰ متر را در کشور داریم.
تا پایان دولت سیزدهم هدفگذاری کردیم که به فناوری ساخت ماهواره با دقت یک متر برسیم.
X Share
در همین زمینه بخوانید
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین