سخنگوی سازمان انرژی اتمی: اوضاع مذاکرات بد نیست
کد خبر: ۳۴۸۳۲۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۱

ایرنا: سخنگوی سازمان انرژی اتمی درباره موضوعات مربوط به پادمان در گفتوگوها برای رفع تحریمها تاکید کرد: در حال گفت وگو در این مورد هستیم.بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی روز شنبه در حاشیه دیدار تیم کارشناسی مذاکره کننده کشورمان با «انریکه مورا» مسئول هماهنگ کننده برجام، درباره موضوعات مربوط به پادمان تاکید کرد: در حال گفتوگو هستیم.
وی در پاسخ به اینکه مذاکرات چطور است، گفت: «بد نیست.»
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین