وزیر ورزش: نامه فیفا درباره حضور زنان در ورزشگاه، الزامآور نبود / در مشهد هم قرار نبود تماشاچی زن داشته باشیم
کد خبر: ۳۴۸۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲
سید حمید سجادی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در گفتوگو با خبرنگاران درباره الزام فیفا برای حضور زنان در ورزشگاهها گفت: در نامه الزامی نبود بلکه پیشنهاده که پیرو پیگیریهای قبلی است و ما مشکلی درباره حضور زنان در ورزشگاهها نداشتیم.

وزیر ورزش گفت: نامه اخیر فیفا درباره حضور زنان در ورزشگاه الزام نداشت، بلکه پیرو پیگیریهای قبلی است.به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، سید حمید سجادی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در گفتوگو با خبرنگاران درباره الزام فیفا برای حضور زنان در ورزشگاهها گفت: در نامه الزامی نبود بلکه پیشنهاده که پیرو پیگیریهای قبلی است و ما مشکلی درباره حضور زنان در ورزشگاهها نداشتیم.
وی افزود: در مشهد هم قرار نبود تماشاچی داشته باشیم و شرایط طوری شد که از نظر زیرساخت فراهم نبود اما از جامعه زنان عذرخواهی میکنم که نتوانستیم در مشهد میزبان زنان در ورزشگاه باشیم.
X Share
در همین زمینه بخوانید
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین