|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۴:۴۲
در حکمی از سوی زاکانی شهردار تهران؛

مناف هاشمی، استانداری که در میانه‌ی بحران سیل ۹۸، در سفر خارج بود، رئیس هیات مدیره مترو شد

کد خبر: ۳۴۸۰۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۹



سید مناف هاشمی با حکم علیرضا زاکانی به عنوان رئیس هیئت مدیره شرکت بهره برداری متروی تهران منصوب شد.

سید مناف هاشمی با حکم علیرضا زاکانی به عنوان رئیس هیئت مدیره شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه منصوب شد.

به گزارش انتخاب، گفتنی است که مناف هاشمی اوایل فروردین‌ماه سال 98 که استان گلستان دچار سیل شده بود با دستور اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهوری ایران، از سمت استانداری گلستان عزل شد. علت این برکناری غیبت او در اوج بحران سیل بود. هاشمی آن زمان در سفر خارج از کشور به سر می‌برد که این امر واکنش‌ها و انتقادات گسترده‌ای را به دنبال داشت. پس از آن، پیروز حناچی در حکمی، مناف هاشمی را به سمت مشاور شهردار تهران در امور توسعه منابع مالی پایدار منصوب می‌کند.

ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین