فرماندار هیرمند:
درگیری مرزی ایران و طالبان تلفات نداشت
کد خبر: ۳۴۷۹۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۳

فرماندار هیرمند با تأیید وقوع درگیری مرزی بین نیروهای ایران و طالبان، گفت: این درگیری تلفاتی نداشت.به گزارش ایسنا- به نقل ار فرمانداری هیرمند، میثم برازنده افزود: ساعتی قبل بین نیروهای ایران و طالبان در منطقه شغالک شهرستان هیرمند درگیری شده است.
فرماندار هیرمند در مورد علت این درگیری بیان کرد: تجاوز مرزی از سوی طالبان امروز رخ داد که نیروهای ما پاسخ لازم را دادند ، متقابلاً آنها هم پاسخ دادند اما تلفات جانی به دنبال نداشت.
وی بیان کرد: این درگیری مختصر بود و به اتمام رسیده است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین