فرماندار هیرمند:

درگیری مرزی ایران و طالبان تلفات نداشت

کد خبر: ۳۴۷۹۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۳

فرماندار هیرمند با تأیید وقوع درگیری مرزی بین نیروهای ایران و طالبان، گفت: این درگیری تلفاتی نداشت.

به گزارش ایسنا- به نقل ار فرمانداری هیرمند، میثم برازنده افزود: ساعتی قبل بین نیروهای  ایران و طالبان در منطقه شغالک شهرستان هیرمند درگیری شده است.

فرماندار هیرمند در مورد علت این درگیری بیان کرد: تجاوز مرزی از سوی طالبان امروز رخ داد که نیروهای ما پاسخ لازم را دادند ، متقابلاً آنها هم پاسخ دادند اما تلفات جانی به دنبال نداشت.

وی بیان کرد: این درگیری مختصر بود و به اتمام رسیده است.



ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین