واکنش روزنامه اصولگرا به عکس یادگاری نمایندگان مجلس در امامزاده داوود: باید قبل از سیل آستین بالا می زدید، نه اینکه بعد از سیل پاچه بالا بزنید
کد خبر: ۳۴۷۸۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰

روزنامه اصولگرای جوان با اشاره به حضور چند نماینده مجلس در محل سیل امامزاده داود و گرفتن عکس یادگاری نوشت: آستین بالا زدن مسئولان، قبل از سیل بیشتر اثر داره یا پاچه بالا دادن بعد سیل؟! در عصری که اینطور اتفاقات پیشبینی می شود، نباید زیرساختهای جلوگیری رو چک و تقویت کنند؟ گذشته از هشدار نباید مردم را تخلیه کنند؟این روزنامه همچنین به نقل از هدایت خادمی نماینده سابق مجلس نوشت: وقتی برای یک سیل ۱۰سانتیمتری لباس و چکمه نداریم و مسئولان مجبورند با کت و شلوار و کفش کتانی و چرمی به دل سیل بزنند، اگر خدای نکرده زلزلهای در تهران بیاید چه کنیم! بدون آموزش مسئولان حتی در استفاده از البسه مناسب و نداشتن تجهیزات و بیمارستان، فقط با کت و شلوار چه میشه کرد!
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین