|
امروز: دوشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۰۷:۵۲

محبوس شدن ۲ کارگر افغان در عمق ۱۰ متری زمین

کد خبر: ۳۴۷۶۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۲

تسنیم: مدیرعامل آتشنشانی لرستان گفت: در یکی از مناطق خرم‌آباد، دو کارگر در حین عملیات حفاری و لوله‌گذاری در عمق ۱۰ متری زمین، به دلیل ریزش خاک محبوس شدند.

منصور میرزایی با اشاره به مبحوس شدن دو کارگر در عمق 10 متری زمین اظهار داشت: ساعت 12 و 30 دقیقه امروز دوشنبه سوم مردادماه، در یکی از مناطقی جنوب شهر خرم‌آباد دو کارگر در حین عملیات حفاری و لوله‌گذاری در عمق 10 متری زمین، به دلیل ریزش خاک محبوس شدند.

وی افزود: بلافاصله پس از اعلام حادثه آتش‌نشانان محل حاضر شدند و تلاش برای نجات کارگران گرفتار شده در عمق زمین همچنان ادامه دارد.

مدیرعامل آتش‌نشانی شهرداری خرم‌آباد عنوان کرد: دو کارگر محبوس شده افغانستانی هستند.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین