ویدیو/ سوقصد به مجید عبدالباقی، برادر مالک متروپل
کد خبر: ۳۴۷۴۹۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۹
مجید عبدالباقی بردار مالک متروپل آبادان ظهر روز شنبه در مجتمع مسکونی خود مورد سوءقصد قرار گرفت.به گزارش ایرنا وی به بیمارستان نفت آبادان منتقل و به علت شدت جراحت وارد در اتاق احیا قرار دارد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین
