ایتالیا دومین صعودکننده به نیمهنهایی لیگ ملتهای والیبال ۲۰۲۲
کد خبر: ۳۴۷۳۳۷
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۰۲:۵۷

ایسنا:تیم والیبال ایتالیا با پیروزی مقابل هلند به نیمهنهایی لیگ ملتهای والیبال ۲۰۲۲ صعود کرد.مرحله یکچهارم نهایی لیگ ملتهای والیبال ۲۰۲۲ از چهارشنبه شب، ۲۹ تیر آغاز شد و تیمهای ایتالیا و هلند از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه به مصاف هم رفتند.
در پایان این دیدار ایتالیا موفق شد با نتیجه سه بر یک (۲۱ بر ۲۵, ۲۵ بر ۲۲, ۲۵ بر ۱۳ و ۲۵ بر ۲۲) پیروز شود و به نیمهنهایی رقابتها صعود کند.
پیش از این و در آغاز دور یکچهارم نهایی آمریکا با پیروزی مقابل برزیل به عنوان اولین تیم به نیمهنهایی راه پیدا کرد.
مرحله نیمهنهایی اول مرداد ماه برگزار میشود که آمریکا به مصاف برنده دیدار ایران و لهستان میرود و ایتالیا هم با برنده دیدار فرانسه و ژاپن به رقابت خواهد پرداخت.
دو دیدار باقیمانده مرحله یکچهارم نهایی پنجشنبه، ۳۰ تیر برگزار میشود که برنامه آن به شرح زیر است:
فرانسه _ ژاپن، ۲۰ و ۳۰ دقیقه
ایران _ لهستان، ۲۳ و ۳۰ دقیقه
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین