ترلان پروانه به کرونا مبتلا شد
کد خبر: ۳۴۶۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳

خبر آنلاین : ترلان پروانه نوشت: بعد از دو سال منم مثبت شدم، توروخدا ماسک بزنید و مراقب خودتون باشید.ترلان پروانه، بازیگر سینما و تلویزیون که در روزهای گذشته در مراسم اکران عمومی فیلم «علفزار» با کارگردانی کاظم دانشی به شیراز رفته بود، با انتشار استوری اینستاگرامی اعلام کرد که به کرونا مبتلا شده است.
او با انتشار عکسی از جواب آزمایش مثبتش نوشت: «بعد از دو سال منم مثبت شدم، چند روز مانده به تولدم. تازه تو هواپیما مکانحای (های) بسته کلا ماسک داشتم ولی هیچکس نزده بود، فقط خواستم بهتون بگم توروخدا ماسک بزنید و مراقب خودتون باشید.»

X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین