فوت یک نفر بر اثر بیماری تب کریمه کنگو در قم
کد خبر: ۳۴۶۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۴

صداوسیما: سرپرست اداره کل دامپزشکی قم از فوت یک نفر بر اثر ابتلاء به بیماری تب کریمه کنگو خبر داد و گفت: این بیمار اهل یکی از استانهای مجاور بود که برای درمان بیماری خود به قم آمده بود.حسن توحیدی مهر امروز در نشست خبری با بیان اینکه یک نفر بر اثر بیماری تب کریمه کنگو در استان جان خود را از دست داد، گفت: این بیمار در قم مبتلاء به این بیماری نشده بود و اهل یکی از استانهای مجاور بود که برای مداوا به قم آمده بود.
وی افزود: به منظور مقابله با این بیماری، سمپاشی دامداریهای استان در حال انجام است.
سرپرست اداره کل دامپزشکی قم به موضوع ساماندهی و جمع آوری سگهای ولگرد هم اشاره کرد و گفت: وظیفه این اداره کل، فقط شناسنامه دار کردن سگهای دارای صاحب است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین