عزتاللهی و دیاباته از الغرافه جدا شدند
کد خبر: ۳۴۵۶۵۲
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۵
با اعلام باشگاه الغرافه قرارداد سعید عزتاللهی و شیخ دیاباته تمدید نخواهد شد تا این دو بازیکن رسماً از تیم جدا شوند.
به گزارش ایسنا، سعید عزتاللهی در نیم فصلی که برای الغرافه به میدان رفت نتوانست انتظارات را برآورده کند.
با اعلام باشگاه الغرافه قرارداد عزتاللهی تمدید نخواهد شد و این بازیکن از تیم جدا خواهد شد.
سایت الغرافه با منتشر کردن عکس عزتاللهی نوشت: الگوی حرفهایگری و صلابت دفاعی. تشکر از سعید عزتاللهی.
سایت این باشگاه قطری همچنین از جدایی شیخ دیاباته خبر داد و نوشت که قرارداد این بازیکن هم تمدید نخواهد شد.
انتهای پیام
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین