مطهری رسما از پرسپولیس جدا شد
کد خبر: ۳۴۵۴۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵

مربی تیم فوتبال پرسپولیس رسما از این باشگاه جدا شد تا هدایت نساجی را بر عهده بگیرد.به گزارش ایسنا، پس از توافق حمید مطهری با مسئولان باشگاه نساجی، این مربی صبح امروز (دوشنبه) راهی باشگاه پرسپولیس شد تا با توجه به قرارداد یک سالهای که با این باشگاه داشت، رضایتنامه خود را برای جدایی بگیرد.
از آنجایی که گلمحمدی هم به جدایی مطهری رضایت داده است، او با مدیران باشگاه درباره این موضوع صحبت کرد و رسما از جمع پرسپولیسیها جدا شد. البته امضای توافقنامه بین مطهری و پرسپولیس به فردا موکول شد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین