ویدیو/ روایتی از گشت و گذار سارقان در بانک ملی!
کد خبر: ۳۴۵۰۴۶
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹
سارقان بانک ملی روز بعد از سرقت به خاطر جا گذاشتن وسایل دوباره به بانک رفتند. رئیس پلیس پایتخت گفت: بر اساس اعتراف سارقان، آنها ساعت دو بامداد وارد بانک شده، دو نفر کار مراقبت و آوردن آذوقه را برعهده داشته و دو نفر کار قطع لوازم حفاظتی و مراقبتی و سرقت را عهدهدار بودند تقریباً ساعت 16 کار آنها تمام شد، روز بعد متوجه شدند برخی از اقلام آنها داخل بانک مانده که مجدداً به بانک مراجعه کرده، برخی را داخل بانک جاسازی کرده بودند که کشف شد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین
