ویدیو/ آغاز کنفرانس «اپل» با آهنگ سیمین غانم!
کد خبر: ۳۴۴۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۹
کنفرانس اپل WWDC22 با آهنگ سیمین غانم شروع شد. این ریمیکس آهنگ سیب از سیمین غانم این روزها توی آمریکا خیلی معروف شده است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین
