|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۶:۲۵

نماینده مجلس خطاب به رئیسی : اجازه بدهید یکی دوتا از دستوراتتان فورا انجام نشود!

کد خبر: ۳۴۴۲۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۰


ایلنا نوشت: نماینده شازند در مجلس از فرمان اخیر رئیس جمهور انتقاد کرد.

محمود احمدی بیغش نماینده شازند در مجلس نوشت:

آقای رئیسی حدود یکسال است که رئیس‌جمهور هستید، لطفا از حال و هوای قوه قضائیه تشریف بیارید بیرون!!!

حاج آقا اگر اجازه بدهید یکی دوتا از دستوراتتان فورا انجام نشود!

بعد از ریشه کن کردن فوری فقر تا پیش از عید و دستور فوری برای پایین آمدن قیمت ها،

اکنون ساختمان ها فورا مقاوم سازی خواهند شد. آخه چرا... ؟!»
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین