نماینده مجلس خطاب به رئیسی : اجازه بدهید یکی دوتا از دستوراتتان فورا انجام نشود!
کد خبر: ۳۴۴۲۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۰
ایلنا نوشت: نماینده شازند در مجلس از فرمان اخیر رئیس جمهور انتقاد کرد.
محمود احمدی بیغش نماینده شازند در مجلس نوشت:
آقای رئیسی حدود یکسال است که رئیسجمهور هستید، لطفا از حال و هوای قوه قضائیه تشریف بیارید بیرون!!!
حاج آقا اگر اجازه بدهید یکی دوتا از دستوراتتان فورا انجام نشود!
بعد از ریشه کن کردن فوری فقر تا پیش از عید و دستور فوری برای پایین آمدن قیمت ها،
اکنون ساختمان ها فورا مقاوم سازی خواهند شد. آخه چرا... ؟!»
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین