ریزگردها در ایلام ۲۳۵ نفر را روانه بیمارستان کرد
کد خبر: ۳۴۳۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۷
ایسنا: در طول ۴۸ ساعت گذشته در تاریخ های ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت ماه با ورود گرد و غبار به استان، اورژانس ۱۱۵ ایلام در آماده باش کامل در آمد و ۱۰ بیمار قلبی و تنفسی را به مراکز درمانی سطح استان منتقل کرد.به گزارش روابط عمومی اورژانس ایلام، در این بازه زمانی تعداد ۲۲۵ بیمار قلبی و تنفسی به بیمارستان های سطح استان مراجعه کرده اند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین