ویدیو/ روحانی حادثه رضوی: با هر ضربه «یا حسین» میگفتم
کد خبر: ۳۴۲۶۸۷
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۱
روحانی جانباز حادثه حرم مطهر رضوی گفت: با هر ضربه ضارب یک یا حسین(ع) میگفتم. او هم عصبانیتر میشد و محکمتر ضربه م زد. او که ضربه آخر را کاری زد، در همان لحظه گفتم یا امام رضا(ع). در این حال ضارب که در حالت نیم خیز بود، بلند شد و یک لحظه حواسش پرت شد و از من فاصله گرفت. احساس میکردم که میخواهد برگردد و چون مقاومت میکردم و شعار میدادم، نسبت به من بغض بیشتری پیدا کرده بود، امام هشتم به نوعی چشم و گوشش را کور و کر کردند و به فریادم رسیدند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین
