بازیکن جنجالی پرسپولیس بخشیده شد!
کد خبر: ۳۴۲۵۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۵

ورزش سه نوشت: دروازهبان پرسپولیس با نظر کادرفنی از فردا مجاز به حضور در تمرینات گروهی این تیم خواهد بود.حامد لک که بعد از دیدار تدارکاتی این تیم مقابل تیم المپیک و بعد از دریافت گل با یکی از اعضای کادر فنی بحث کرده و پس از آن از سوی یحیی گلمحمدی با تنبیه انضباطی مواجه شده بود، از فردا قادر به بازگشت به تمرینات گروهی خواهد بود.
لک که طی روزهای اخیر تمرینات اختصاصی خود را دنبال میکرد، در ادامه با صحبتهایی که صورت گرفته از فردا قادر خواهد بود به تمرینات گروهی این تیم بازگردد و در رقابت برای حضور در ترکیب طی ۶ بازی باقیمانده قرار گیرد.
پرسپولیس در فاصله ۶ بازی مانده تا پایان فصل با اختلاف ۶ امتیازی نسبت به صدر جدول (استقلال)، در رده دوم قرار گرفته است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین