جریمه نقضکنندگان قرنطینه کرونایی در شانگهای
کد خبر: ۳۴۲۰۴۸
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵

مقامات شانگهای با بیان اینکه موارد جدید ابتلا از ۲۵ هزار نفر فراتر رفته از مجازات نقض کنندگان قرنطینه کرونایی خبر دادند.به گزارش ایسنا، مقامات شانگهای امروز (چهارشنبه) هشدار دادند که با نقض کنندگان دستورالعملهای قرنطینه کووید-۱۹ به شدت برخورد خواهد شد زیرا تعداد موارد جدید به بیش از ۲۵ هزار نفر رسیده است.
مقامات محلی محدودیتهایی را که بیشتر ۲۵ میلیون شهروند شانگهای با آن مواجه هستند، مشخص و از آنها درخواست کردند که با همدلی با همهگیری، مبارزه و برای یک پیروزی زودهنگام با یکدیگر همکاری کنند.
گفته شده با نقض کنندگان مفاد این دستورالعمل برخورد خواهد شد و در صورتی که جرم تلقی شود طبق قانون رسیدگی می شود.
به گزارش خبرگزاری رویترز، همچنین پلیس شانگهای اعلام کرد: تنها تردد خودروهایی که در راستای مقابله با همه گیری یا انتقال بیماران فعالیت دارند، مجاز است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین