حمله به یک کاروان لجستیک آمریکا در بابل عراق
کد خبر: ۳۴۱۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۳

منابع عراقی از هدف قرار گرفتن یک کاروان حمل تجهیزات لجستیک ارتش اشغالگر آمریکا در استان «بابل» خبر دادند.به گزارش ایسنا، به نقل از السومریه نیوز، عصر روز دوشنبه(۱۵ فروردین) یک کاروان حمل تجهیزات لجستیک ارتش اشغالگر آمریکا در استان «بابل» هدف حمله قرار گرفت.
گروه «اصحاب الکهف» طی بیانیهای، مسئولیت این عملیات را بر عهده گرفت.
این گروه مقاومت، شب گذشته نیز یک کاروان لجستیک آمریکا در استان صلاحالدین را هدف حمله قرار داده بود.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین