|
امروز: دوشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۰۵:۳۵

آلمان ۴۰ دیپلمات روس را اخراج کرد

کد خبر: ۳۴۱۵۵۶
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۷

وزارت خارجه آلمان امروز دوشنبه، ۴۰ دیپلمات روس را «عنصر نامطلوب» توصیف کرد و آنها را اخراج کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از الجزیره، دولت آلمان 40 دیپلمات روس را به‌دلیل حمله روسیه به اوکراین، عنصر نامطلوب خواند.

وزارت خارجه آلمان اعلام کرد که این دیپلمات‌های اخراج‌شده باید به‌زودی خاک آلمان را ترک کنند.

وزارتخانه یاد شده افزود: ما تحریم‌های کنونی علیه روسیه را تشدید خواهیم کرد و حمایت خود از ارتش اوکراین را تقویت می‌کنیم.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین