آتش بس اعلامی از سوی سازمان ملل در یمن آغاز شد
کد خبر: ۳۴۱۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱

مهر: رسانه های خارجی از آغاز اجرای آتش بس اعلامی از سوی سازمان ملل در یمن خبر دادند.به گزارش الجزیره، آتش بس اعلامی از سوی سازمان ملل متحد در یمن آغاز شد.
گفتنی است که روز گذشته سازمان ملل اعلام کرده بود که طرفهای درگیر در یمن با آتشبس قابل تمدید دو ماهه از شنبه و توافقی در مورد محمولههای سوخت و فرودگاه صنعا موافقت کردهاند.
«هانس گراندبرگ»، فرستاده ویژه سازمان ملل در امور یمن در بیانیهای گفته بود: طرفهای درگیر به پیشنهاد سازمان ملل برای یک آتش بس دو ماهه که از ۲ آوریل (۱۳ فروردین) در ساعت ۱۹:۰۰ اجرایی میشود، پاسخ مثبت دادهاند.
گفته شده است که این آتش بس پس از مدت دو ماه با توافق طرفین قابل تمدید است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین