وقتی روابط عمومی وزارت بهداشت، وزیر را تکذیب میکند: حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی هنوز به ما اعلام نشده
کد خبر: ۳۴۱۱۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۲

وبدا: سرپرست روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تا کنون حذف ارز ترجیحی برای تامین دارو و تجهیزات پزشکی به وزارت بهداشت در بودجه سال ۱۴۰۱ اعلام نشده و همچنان ارز ترجیحی ادامه دارد.محمد هاشمی در توضیح جزییات ارز ترجیحی و ارز نیمایی افزود: در صورت حذف ارز ترجیحی، مابه التفاوت بجای پرداخت به تامین کننده، عملا به مصرف کننده انتقال خواهد یافت.
وی ادامه داد: با استفاده از ساز و کار سازمان های بیمه گر، اعتبار ریالی به این سازمان ها پرداخت خواهد شد، به نحوی که با کاهش فرانشیز پرداختی بیماران تغییری در پرداخت بیماران نسبت به سال ۱۴۰۰ ایجاد نشود.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین