ساعت کاری ادارات به دوران قبل از کرونا بازگشت / غیر حضوری بودن مدارس و دانشگاهها از ۱۴ فروردین پذیرفتنی نیست
کد خبر: ۳۴۱۰۹۰
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹

سخنگوی ستاد ملی کرونابا اشاره به مصوبات جلسه امروز ستاد از بازگشت ساعات کاری ادارات به شرایط پیش از اوج گیری بیماری کرونا خبر داد.عباس شیراوژن برخی مصوبات جسله امروز -ششم فروردین- ستاد ملی کرونا را اعلام کرد.
وی درحساب توییتری خود نوشت:
«۱) ساعات کاری ادارات به شرایط پیش از اوج گیری بیماری کرونا بر می گردد.
۲) مجددا تأکید میشود که مدارس و دانشگاهها از ۱/۱۴ حضوری خواهند بود. هیچ عذر و بهانه ای پذیرفتنی نیست.
۳) عادی انگاری نشود؛ کرونا تمام نشده است اما کار، آموزش، تحصیل و زندگی پر شورتر و با نشاطتر از گذشته دنبال میشود.
۴) تقدیر و سپاس ویژه از کارکنان انتظامی، سازمان اورژانس و همکاران بهداشتی و درمانی برای زحمات و خدمات ویژه در ایام نوروز»
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین