مسمومیت ۴۹۵ نفر با مونوکسید کربن از ۲۵ اسفند تا اول فروردین/جانباختن ۱۷ تن
کد خبر: ۳۴۰۹۸۱
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰

سخنگوی سازمان اورژانس کشور در خصوص مسمومیت با گاز مونوکسید در چادرهای مسافرتی هشدار داد.مجتبی خالدی در گفتوگو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: از ۲۵ اسفند ماه تا یکم فروردین ماه، ۴۹۵دچار مسمومیت با گاز مونوکسید کربن شدند.
وی ادامه داد: ۱۷ نفر از این تعداد جان خود را از دست دادند.
خالدی تاکید کرد: درباره مسمومیت با گاز مونوکسید در چادرهای مسافرتی هشدار می دهیم و از مردم تقاضا میکنیم که در این خصوص توجه ویژهای داشته باشند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین