|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۳:۱۷

مسمومیت ۴۹۵ نفر با مونوکسید کربن از ۲۵ اسفند تا اول فروردین/جانباختن ۱۷ تن

کد خبر: ۳۴۰۹۸۱
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰

سخنگوی سازمان اورژانس کشور در خصوص مسمومیت با گاز مونوکسید در چادرهای مسافرتی هشدار داد.

مجتبی خالدی در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: از ۲۵ اسفند ماه تا یکم فروردین ماه، ۴۹۵دچار مسمومیت با گاز مونوکسید کربن شدند.

وی ادامه داد: ۱۷ نفر از این تعداد جان خود را از دست دادند.

خالدی تاکید کرد: درباره مسمومیت با گاز مونوکسید در چادرهای مسافرتی هشدار می دهیم و از مردم تقاضا می‌کنیم که در این خصوص توجه‌ ویژه‌ای داشته باشند.



ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین