یک سرباز در بوشهر چهار همخدمتی خود را کشت
کد خبر: ۳۴۰۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵
در ادامه این مطلب آمده است: یک منبع آگاه اظهار داشت: یک سرباز در پادگانی در بوشهر چهار همخدمتی خود را به شهادت رساند و یک نفر را نیز به گروگان گرفت.

مهر نوشت: یک سرباز در یکی از پادگانهای بوشهر چهار همخدمتی خود را به شهادت رساند.به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید؛ در ادامه این مطلب آمده است: یک منبع آگاه اظهار داشت: یک سرباز در پادگانی در بوشهر چهار همخدمتی خود را به شهادت رساند و یک نفر را نیز به گروگان گرفت.
گفته میشود که اجازه ندادن برای رفتن به مرخصی دلیل اقدام این سرباز بوده است.
این منبع آگاه از آزادی گروگان در دیلم خبر داد.
X Share
در همین زمینه بخوانید
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین