|
امروز: دوشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۱۹:۰۶

وزیر خارجه آمریکا به رام الله و تل آویو می‌رود

کد خبر: ۳۴۰۷۲۶
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۸

رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند که وزیر خارجه آمریکا به زودی به رام الله و تل آویو سفر خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، پایگاه خبری عبری زبان "واللا" اعلام کرد که آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا علاوه بر فلسطین اشغالی، به عربستان و امارات نیز سفر می‌کند.

این سایت عبری زبان همچنین اعلام کرد که بلینکن "یائیر لاپید" همتای اسرائیلی خود را از این سفر مطلع کرده و هماهنگی‌هایی برای تعیین زمان نهایی سفر او به منطقه انجام شده است.

این سفر در سایه حمله روسیه به اوکراین و تلاش آمریکا برای کمک عربستان و امارات به حل بحران اوکراین به ویژه در رابطه با افزایش تولید نفت صورت می‌گیرد.



ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین