عملیات نجات ۳۰ سرنشین کشتی اماراتی در آبهای عسلویه آغاز شد
کد خبر: ۳۴۰۷۱۴
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷

ایسنا: رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی بوشهر گفت: کشتی اماراتی حامل خودرو در ۳۰ مایلی عسلویه غرق شده و عملیات جستوجو برای ۳۰ خدمه این شناور آغاز شده است.حجت خسروی با بیان اینکه از سمت عسلویه غیر از شناور ناجی ۲ یدککش نیز به محل وقوع حادثه اعزام شد که به دلیل شرایط نامساعد جوی و شدت باد پیش از رسیدن آنها کشتی اماراتی غرق شد، اظهار کرد: اکنون شناور ناجی ۱۸ در مسیر رسیدن به کشتی غرق شده است تا نسبت به نجات سرنشینان اقدام کند.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه ۳۰ سرنشین کشتی اماراتی با جلیقه نجات روی آب هستند در سریعترین زمان ممکن درخواست هلیکوپتر به دستگاههای ذیربط از جمله منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس انجام شده است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین