وزیر ارشاد: صداوسیما با ۴۰ هزار کارمند و این همه شبکه، بدون قانون اداره میشود
کد خبر: ۳۴۰۷۰۰
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۰

روزنامه جمهوری اسلامی به نقل از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشت: صداوسیما قانون ندارد و این یک ایراد جدی است.اسماعیلی افزود: من معتقدم صداوسیما باید قانون داشته باشد. من مخالف آورده شدن بحث ساترا در قانون لایحه بودجه هستم چون هیچ قانونی ندارد. مگر میشود یک سازمان مثل صداوسیما با چهل و چند هزار کارمند و اینهمه شبکه بدون قانون اداره بشود؟
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین