نماینده پارلمان انگلیس: زاغری گذرنامه انگلیسیاش را پس گرفته است
کد خبر: ۳۴۰۶۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۴

ایسنا: یک نماینده در پارلمان انگلیس امروز در صفحه توییترش مدعی شد نازنین زاغری، زندانی دو تابعیتی در ایران، گذرنامه انگلیسیاش را پس گرفته است.به گزارش روزنامه گاردین، تولیپ صدیق نماینده همپستد و کیلبرن لندن در پارلمان انگلیس امروز در صفحه توییترش درباره وضعیت نازنین زاغری، زندانی دو تابعیتی ایرانی-انگلیسی که به اتهامات امنیتی دوران محکومیتش را در ایران به سر میبرد، نوشت: خیلی خوشحالم از این که بگویم نازنین راتکلیف زاغری گذرنامه انگلیسیاش را پس گرفته است.
این نماینده پارلمان انگلیس افزود: او هنوز در خانه خانوادهاش در تهران به سر میبرد. علاوه بر این مطلعم که یک تیم مذاکرهکننده انگلیسی در حال حاضر در تهران است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین