حمله سایبری گسترده و بیسابقه به اسرائیل؛ همه سایتهای دولتی از کار افتادند
کد خبر: ۳۴۰۵۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۵
رسانههای رژیم صهیونیستی میگویند که وزرای کابینه قادر به وارد شدن به سایتها نیستند و هنوز دلیل این اتفاق مشخص نشده است.

ایسنا: رسانههای رژیم صهیونیستی از حمله سایبری به نهادهای دولتی این رژیم خبر داده و اعلام کردند که همه سایتهای وزارتخانههای دولتی این رژیم از کار افتاده است.رسانههای رژیم صهیونیستی میگویند که وزرای کابینه قادر به وارد شدن به سایتها نیستند و هنوز دلیل این اتفاق مشخص نشده است.
منابع اسرائیلی همچنین اعلام کردند که سایت پست رژیم صهیونیستی هم از دسترس خارج شده است.
شبکه خبری المیادین به نقل از منابع خبری گزارش داد تمامی سایتهای وزارتخانههای دولتی در رژیم صهیونیستی دچار اختلال شده است و وزرای این رژیم نیز نمیتوانند این سایتها را باز کنند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین