دربی با حضور ۲۰هزار تماشاگر برگزار میشود
کد خبر: ۳۴۰۵۴۲
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۴
سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ اظهار داشت: دربی تهران با حضور 20 هزار تماشاگر برگزار میشود. تلاش کردیم ساعت بازی هم کمی جلوتر باشد تا ما به کارهای دیگر نیز برسیم.
تسنیم: رئیس پلیس تهران از برگزاری دیدار دربی با حضور ۲۰هزار تماشاگر برگزار خواهد شد.سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ اظهار داشت: دربی تهران با حضور 20 هزار تماشاگر برگزار میشود. تلاش کردیم ساعت بازی هم کمی جلوتر باشد تا ما به کارهای دیگر نیز برسیم.
دیدار پرسپولیس و استقلال پنجشبه هفته جاری برگزار خواهد شد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین