گفتگوی وزیر خارجه قطر با لاوروف درباره برجام
کد خبر: ۳۴۰۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۳

بیبیسی: شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، وزیر خارجه و معاون نخست وزیر قطر که در مسکو به سرمیبرد گفت که درباره مذاکرات هسته ای ایران در وین، با سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه گفتگو کرده است .شیخ محمد، که دیشب وارد مسکو شده در یک کنفرانس خبری جزئیات بیشتری ارائه نکرد.
دیروز اعلام شده بود که درگیریها در اوکراین و پرونده هستهای ایران از موضوعات مورد بحث در سفر وزیر خارجه قطر به روسیه است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین