معاون وزیر خارجه آمریکا در واکنش به حمله موشکی به اربیل: کنسولگری ما هدف حمله نبود
کد خبر: ۳۴۰۴۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵
معاون وزیر امور خارجه آمریکا روز یکشنبه به وقت محلی در گفتگو با فاکس نیوز اظهار داشت: این واقعا یک حمله نگران کننده بود. ما معتقدیم کنسولگری آمریکا هدف این حمله نبود.

ایرنا: وندی شرمن معاون وزیر خارجه آمریکا در واکنش به حمله موشکی سپاه پاسداران به مقر موساد در اربیل عراق اظهار داشت: معتقدیم کنسولگری ما هدف این حمله نبود.معاون وزیر امور خارجه آمریکا روز یکشنبه به وقت محلی در گفتگو با فاکس نیوز اظهار داشت: این واقعا یک حمله نگران کننده بود. ما معتقدیم کنسولگری آمریکا هدف این حمله نبود.
شرمن اضافه کرد: خوشحال هستیم که به هیچ یک از تاسیسات ما آسیبی نرسیده است و هیچ آمریکایی ها مجروح نشده و زنده هستند.
معاون آنتونی بلینکن ادعا کرد: این یک حمله به حاکمیت عراق بود و برای ما بسیار نگران کننده است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین