واکنش تلویحی سفیر ایران در دوحه به تماس تلفنی وزیر خارجه قطر با امیرعبداللهیان و بلینکن: گفته بودم تلفن وسیله ی خوبی ست

کد خبر: ۳۴۰۴۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸

حمیدرضا دهقانی، سفیر ایران در دوحه در صفحه شخصی توییتر خود با انتشار عکسی به تماس تلفنی وزیر خارجه قطر با امیرعبداللهیان و بلینکن واکنش نشان داد.

 دهقانی با انتشار عکسی از تلفن نوشت: گفته بودم تلفن وسیله ی خوبی ست.

گفتنی است ساعاتی پیش خبرگزاری ها از تماس تلفنی محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، وزیر خارجه قطر با امیر عبداللهیان و بلینکن وزیر خارجه امریکا درمورد مذاکرات احیای برجام خبر دادند.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین