واکنش تلویحی سفیر ایران در دوحه به تماس تلفنی وزیر خارجه قطر با امیرعبداللهیان و بلینکن: گفته بودم تلفن وسیله ی خوبی ست
کد خبر: ۳۴۰۴۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸

حمیدرضا دهقانی، سفیر ایران در دوحه در صفحه شخصی توییتر خود با انتشار عکسی به تماس تلفنی وزیر خارجه قطر با امیرعبداللهیان و بلینکن واکنش نشان داد.دهقانی با انتشار عکسی از تلفن نوشت: گفته بودم تلفن وسیله ی خوبی ست.
گفتنی است ساعاتی پیش خبرگزاری ها از تماس تلفنی محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، وزیر خارجه قطر با امیر عبداللهیان و بلینکن وزیر خارجه امریکا درمورد مذاکرات احیای برجام خبر دادند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین