شکستهای تراکتور با سائلام هم ادامه دارد
کد خبر: ۳۴۰۴۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۷

تراکتور در هفته بیست و دوم لیگ برتر مقابل فولاد شکست خورد.به گزارش ایسنا، تراکتور امروز (شنبه) در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی ۲ بر یک شاگردان نکونام به پایان رسید.
در این دیدار ابتدا بوحمدان در دقیقه ۱۳ از فاصله حدودا ۴۰ متری گل زیبایی را به تراکتور زد. در ادامه هم شاه عباسی با ضربه سر گل دوم فولاد را به ثمر رساند.
در دقیقه ۳+۹۰ تراکتوریها توسط بهزاد سلامی به گل رسیدند ولی فرصت کافی برای زدن گل بعدی را نداشتند تا با شکست از زمین خارج شوند.
فولاد و تراکتور با این نتیجه ۳۲ و ۱۷ امتیازی شدند و در ردههای ششم و سیزدهم جدول ردهبندی قرار گرفتند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین