بهادری جهرمی: مبلغ سود سهام عدالت سهبرابر واریزیهای قبلی است
کد خبر: ۳۴۰۴۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۹

سخنگوی دولت گفت: برای اولینبار سود سهام عدالت هر نفر یکجا و پیش از پایان سال واریز میشود و مبلغ سود حدود سهبرابر واریزیهای قبلی است.به گزارش ایسنا، علی بهادری جهرمی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت:
«واریز سود سهام عدالت برای بیش از ۴۳ میلیون نفر آغاز شد. برای اولینبار سود هر نفر یکجا و پیش از پایان سال واریز میشود.
مبلغ سود حدود سهبرابر واریزیهای قبلی است، حدود ۵۷۵ هزار تومان برای کسانی که سهام خود را تکمیل نکرده و بیش از یکمیلیون تومان برای افرادی که سهم را تکمیل کردهاند.»
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین