|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۱:۳۵

امیرآبادی، نماینده قم به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان بستری شد

کد خبر: ۳۴۰۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸

فارس: «احمد امیرآبادی» نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، به علت حمله قلبی در بیمارستان‌ شهید بهشتی قم بستری شد.

احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، صبح امروز به علت حمله قلبی در بیمارستان شهید بهشتی قم بستری شده و تحت عمل آنژیوگرافی قرار گرفته است.

بر اساس پیگیری‌ه، حال عمومی وی در حال حاضر پایدار است.

خاطرنشان می‌شود، نماینده مردم قم در مجلس، مهرماه سال گذشته نیز به علت سکته قلبی در بیمارستان بستری و پس از مدت کوتاهی مرخص شده بود.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین