دفتر رئیسجمهور مکاتبه رییسی با رهبری درباره صدا و سیما را تکذیب کرد
کد خبر: ۳۴۰۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۸

مدیرکل روابط عمومی دفتر رئیسجمهور اخبار منتشر شده درباره مکاتبه رییس جمهور با رهبری درباره صدا و سیما را تکذیب کرد.«محمدمهدی رحیمی» مدیرکل روابط عمومی دفتر رئیسجمهور در توییتر نوشت: رئیس جمهور مکاتبهای با رهبر معظم انقلاب درخصوص صداوسیما نداشته اند.
به نوشته ایرنا، خبرگزاری دولت، از صبح امروز شایعاتی مبنی نامهنگاری سید ابراهیم رئیسی با رهبر معظم انقلاب درباره عملکرد معاونت سیاسی صداوسیما در مواجهه با اخبار دولت در فضای مجازی مطرح شد که می گفت پس از بررسی گلایههای رئیسجمهور، تصمیماتی برای تغییر رویکرد رسانه ملی در این خصوص اتخاذ شده است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین