|
امروز: دوشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۰۷:۲۶

دربی هفته آینده با تماشاگر برگزار می‌شود

کد خبر: ۳۴۰۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳

فارس: وزیر ورزش از حضور تماشاگران در دربی پایتخت در روز 26 اسفند خبر داد.

حمید سجادی وزیر ورزش در مراسم واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس اعلام کرد: مسابقه برگشت دو تیم در لیگ برتر که روز 26 اسفند برگزار می شود با حضور تماشاگر برگزار خواهد شد.

وی افزود: 30 درصد از ظرفیت ورزشگاه آزادی در اختیار تماشاگران خواهد بود و هر تیم 10 هزار تماشاگر در این مسابقه خواهد داشت.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین