سخنگوی وزارت خارجه: مذاکرات ایران و آمریکا درباره تبادل زندانیان پیشرفت داشته؛ منتظر هستیم جمعبندی شود / اگر آمریکا شب اجرا عقب نشینی نکند، میتوانیم یکی از پروندههای انسانی را ببندیم
کد خبر: ۳۴۰۱۰۸
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۵

سعید خطیبزاده، سخنگوی وزارت خارجه در نشست خبری امروز خود گفت که مذاکرات ایران و آمریکا درباره تبادل زندانیان پیشرفت داشته است.او افزود: مذاکرات ایران و آمریکا درباره تبادل زندانیان پیشرفتهایی داشته و منتظر هستیم جمعبندی شود. اگر طرف آمریکایی به تعهدات عمل کند و شب اجرا عقب نشینی نکند، میتوانیم یکی از پروندههای انسانی را ببندیم.
خطیب زاده همچنین درمورد مذکرات وین هم گفت: نقاط اختلافی باقیمانده در مذاکرات وین، از تعداد انگشتان یک دست نیز کمتر است.
او با بیان اینکه اگر رویکرد آمریکا منطقی باشد، سریعترین توافق در دسترس است گفت: ما هیچ زمانی به عنوان ضرب الاجل برای مذاکرات نه میپذیریم نه پایبند هستیم.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین