آژانس: ذخایر اورانیوم غنیشده ایران به ۱۵ برابر سقف برجام رسیده
کد خبر: ۳۳۹۸۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۴

فارس: آژانس بینالمللی انرژی اتمی روز پنجشنبه در گزارشی مدعی شد میزان ذخایر اورانیوم غنیشده ایران به پانزده برابر بیشتر از سقف تعیین شده در توافق هستهای (برجام) رسیده است.به نوشته خبرگزاری «اسوشیتد پرس»، ایران حدوداً ۳۳.۲ کیلوگرم اورانیوم غنیشده تا غنای ۶۰ درصد ذخیره کرده که نسبت به ماه نوامبر ۱۵.۵ کیلوگرم افزایش یافته است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین