|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۷:۳۶

وزیر خارجه قطر در گفتگوی تلفنی با امیرعبداللهیان: ملاقات رئیس جمهوری ایران با امیر قطر گامی مهم در راستای توسعه مناسبات دوجانبه است

کد خبر: ۳۳۹۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۰

شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر، پیش از ظهر امروز در تماس تلفنی با دکتر حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه ایران به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

وزیر خارجه قطر با اشاره به سفر موفق حجت الاسلام و المسلمین رئیسی به آن کشور، ملاقات رئیس جمهوری ایران با امیر قطر را ممتاز و سفر مذکور را گامی مهم در راستای توسعه مناسبات دوجانبه ارزیابی کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان نیز از حسن استقبال و میزبانی امير قطر از رئیس جمهور کشورمان در سفر اخیر تقدیر کرد.

دکتر امیرعبداللهیان و همتای قطری در این گفتگوی تلفنی برخی موضوعات مورد علاقه فی مابین در حوزه های منطقه‌ای و بین المللی را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین