گفتگوی تلفنی وزیر امورخارجه عربستان با دبیرکل سازمان ملل
کد خبر: ۳۳۹۴۹۸
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵

منابع خبری گزارش دادند دبیرکل سازمان ملل و وزیر امورخارجه عربستان دریک تماس تلفنی آخرین تحولات منطقهای و بین المللی را مورد بحث و بررسی قرار دادند.به گزارش ایسنا، به نقل از روسیا الیوم، وزارت امور خارجه عربستان در بیانیهای امروز(شنبه)، اعلام کرد؛ فیصل بن فرحان، وزیر امور خارجه این کشور تماسی تلفنی از آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل دریافت کرد.
براساس این بیانیه، در جریان این تماس، ابعاد همکاری عربستان و سازمان ملل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
همچنین آخرین تحولات منطقهای و بینالمللی مورد اهتمام مشترک از دیگر بخشهای گفتگوی دو طرف بود.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین