|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۰:۱۳

مجیدی در نشست خبری پس از بازی با فجر حاضر نشد

کد خبر: ۳۳۹۳۱۷
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۱

سرمربی استقلال به نشست خبری پس از دیدار این تیم با فجرسپاسی نرفت.

به گزارش ایسنا، بعد از برتری یک بر صفر استقلال برابر فجرسپاسی، با وجود اینکه خبرنگاران منتظر حضور فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال در نشست خبری بودند، او در این نشست حضور نیافت.

هنوز دلیل غیبت مجیدی در نشست خبری پس از این دیدار اعلام نشده اما این غیبت پس از حواشی زیادی که طی روزهای اخیر اطراف باشگاه استقلال شنیده می‌شد، بحث برانگیز است.

تقابل دو تیم استقلال و فجرسپاسی با برتری یک بر صفر شاگردان مجیدی به پایان رسید تا استقلالی‌ها جایگاه خود در صدرجدول را تثبیت کنند.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین